Search

Banner

Sebenarnya aku teringin jugak nak tukar banner tapi aku malas. Jadi aku asyik duk cemburu tengok tempe duk main tukar banner jer. Jadi hari ni balik dari opis tergatal tangan lak main photoshop, so aku amik kesempatan la buat banner baru. Dan hasilnya siaplah banner baru aku yang simple lagi ntahaperhaperntah.

Dipendekkan cerita, nie la rupa paras banner baru aku. Yang lama tu aku rembat gambar kat photobucket. Terima kasih la pada tuan punye photo lama. Dah bertahun aku guna gambar dia tanpa bayar royalti.

1 Comment:

  1. Joaquin said...
    Tetiba rasa nak edit balik banner nie..
    huhuhu...
    memang aku tak de prinsip la..

Post a Comment